Η ευθυγράμμιση σχετίζεται με τη ρύθμιση των γωνιών των τροχών του οχήματος, ώστε να εξασφαλισθεί ότι οι τροχοί κινούνται σε σχέση με την γεωμετρική κεντρική γραμμή του οχήματος. Κάθε τροχός έχει το δικό του σύνολο στοιχείων δυναμικής (κάμπερ, κάστερ- θετική/αρνητική γωνία κλίσης σε κάθετο και οριζόντιο άξονα- και κλίση δεξιά αριστερά σε οριζόντιο άξονα ), αριθμοί που προσδιορίζονται από τον κατασκευαστή του εκάστοτε αυτοκινήτου. Είναι σημαντικό κάθε όχημα να έχει και τους 4 τροχούς του σωστά ευθυγραμμισμένους. Οι τροχοί που δεν είναι ευθυγραμμισμένοι θα ανταποκριθούν αρνητικά στην φυσική κίνηση του αυτοκινήτου προκαλώντας φθορές στο αυτοκίνητο και κούραση στον οδηγό. Τα πιο κοινά συμπτώματα που παρουσιάζει ένα όχημα το οποίο δεν είναι ευθυγραμμισμένο περιλαμβάνουν: ανομοιόμορφη ή γρήγορη φθορά των ελαστικών (λόγω του γεγονότος ότι οι τροχοί πατάνε περισσότερο με το μέσα ή έξω χείλος του ελαστικού) και απόκλιση του οχήματος από την ευθεία πορεία του, παρά το γεγονός ότι το τιμόνι του "δείχνει" την ευθεία πορεία. Όταν διαπιστώσετε τέτοιου είδους συμπτώματα στο αυτοκίνητο σας, το πιθανότερο είναι οι τροχοί σας να μην είναι ευθυγραμμισμένοι σωστά. Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν καλό να μας επισκεφθείτε για μια ευθυγράμμιση 4 τροχών. Επίσης, ευθυγράμμιση μπορεί να απαιτηθεί όταν γίνει αλλαγή των αμορτισέρ του οχήματος, καθώς και μετά από εργασίες στο σύστημα διεύθυνσης του αυτοκινήτου. Για την πραγματοποίηση της ευθυγράμμισης, ο τεχνικός πραγματοποιεί έναν αρχικό έλεγχο του οχήματος σε ένα μηχάνημα ευθυγράμμισης, μετράει τις υπάρχουσες ρυθμίσεις του κάθε τροχού και «διορθώνει» τις ρυθμίσεις αυτές βάσει των πρότυπων τιμών που δίνει ο κατασκευαστής.
Αυτόματος Ασύρματος ξεμονταριστής, Σχεδιασμένος για βαριά χρήση προσφέροντας την απόδοση, την αξιοπιστία και την ασφάλεια προορίζεται για να ικανοποιήσει τις ανάγκες και του πιό απαιτητικού χρήστη, και από την άποψη της απόδοσης και της τεχνολογίας και της πρακτικότητας. Η υδραυλική περιστροφή της κεφαλής οδηγείται από μια μονάδα ικανή στην υψηλή γραμμική ροπή, σταθερή ακόμη και με τις μεταβλητές ταχύτητες εργασίας .. Αυτό επιτρέπει στο χειριστή την επιλογή της καταλληλότερης ταχύτητας για την εφαρμογή, συμπεριλαμβανομένης της εξαιρετικά αργής περιστροφής διευθετήσιμης απο διακοπτη.
Για να κατανοήσουμε την έννοια της ζυγοστάθμισης, θα πρέπει πρώτα να κατανοήσουμε την έννοια της έλλειψης ισορροπίας ενός ελαστικού. Η σωστή ισορροπία ενός ελαστικού περιγράφει την ομοιόμορφη κατανομή της μάζας στο εσωτερικό του. Όταν το ελαστικό περιστρέφεται, τυχόν ασυμμετρίες της μάζας προκαλούν κλυδωνισμούς στον τροχό. Αυτοί οι κλυδωνισμοί μπορεί να προκαλέσουν διαταραχές στην οδήγηση, που συνήθως γίνονται αντιληπτές σαν κατακόρυφες ή πλευρικές δονήσεις, ανάλογα με το είδος της ανισορροπίας που έχει ο τροχός. Πιo συγκεκριμένα, υπάρχουν 2 τύποι ανισορροπίας, η στατική ανισορροπία και η δυναμική ανισορροπία. Στατική ανισορροπία: προκαλείται όταν υπάρχει ένα βαρύ ή ελαφρύ σημείο στο ελαστικό. Σε αυτή την περίπτωση η κύλιση του ελαστικού δεν είναι ομαλή και το ελαστικό μαζί με τον τροχό μπορεί να παρουσιάζουν μία κίνηση πάνω-κάτω. Δυναμική ανισορροπία: συμβαίνει όταν υπάρχει άνισο βάρος σε μία ή και τις δύο πλευρές της κατά πλάτους κεντρικής γραμμής της διάταξης ελαστικού/ τροχού. Η δυναμική ανισορροπία μπορεί να προκαλέσει πλευρική ταλάντωση ή τρέμουλο του τροχού. Τα μη ζυγοσταθμισμένα ελαστικά, με το τρέμουλο που προκαλούν, μπορεί να οδηγήσουν σε κόπωση του οδηγού αλλά και σε πρόωρη φθορά των ελαστικών και της ανάρτησης του αυτοκινήτου σας. Συνεπώς, η ζυγοστάθμιση των ελαστικών θα πρέπει να ελέγχεται με την πρώτη ένδειξη δονήσεων, ενώ τα ελαστικά θα πρέπει να ζυγοσταθμίζονται τόσο κατά την τοποθέτησή τους στους τροχούς για πρώτη φορά, όσο και όταν αλλάζονται ή επισκευάζονται οι ζάντες ή όταν γίνεται κυκλική εναλλαγή τους στα πλαίσια ενός service. Για να ζυγοσταθμιστεί ο τροχός, ο τεχνικός τον τοποθετεί σε μηχάνημα ζυγοστάθμισης το οποίο τον περιστρέφει (προσωμοιώνοντας συνθήκες πραγματικής οδήγησης) προκειμένου να εντοπίσει τα βαρύτερα σημεία του. Έπειτα το μηχάνημα καθοδηγεί τον τεχνικό στα σημεία όπου πρέπει να τοποθετήσει αντίβαρο/α στην επιφάνεια της ζάντας για να αντισταθμίσει την όποια ανισορροπία βάρους.
Eπαγγελματική μηχανή επισκευής ζαντών με υδραυλικό κύλινδρο σε μια προνομιακή επαγγελματική ποιότητα. Κατάλληλο για επαγγελματίες τορναδόρους, αλλά και μικρά εργαστήρια. Με την επισκευή της ζάντας θα διατηρήσεται τους τακτικούς πελάτες και θα προσελκύσετε νέους πελάτες. Γιατί πάντα θα πρέπει να αγοράσει μια νέα ζάντα! Μεγάλο μέρος της ζημίας μπορεί εύκολα να επισκευαστεί με ίσιωμα και στρογγυλοποίηση για ένα κλάσμα του κόστους μιας νέας ζάντας.